Cordona ASG Blip Switch S1000RR 2015- (427Spec)
Det at denne switchen er analog, vil si at utgangssignalet på denne er et Volt signal som må leses av en orginal/Race ECU på sykkelen for å trigge tenningskuttet. Vanlig SG switch er digital og utgangssignalet er en relefunksjon NO/NC.
Denne modellen erstatter BMW S1000RR 2015- sin orginal monterte QS/Blipper sensor. Siden Cordona ASG ikke har noen bevegelige deler elimineres mye av unødvendig slark i giroverføringen som ellers oppstår gjennom switchen.
Analog høysensitiv GP ASG Superbike quickshifter/blipper sensor for BMWS1000RR fra 2015-
Vi oppfordrer sterkt en mapping av ECU (fra www.rs2e.de e.l.) og en økning av diagnose toleransene for å hindre safety shutdown ved bruk av denne bryteren.
Konfigurerbar for push/pull girlinker (std eller race giring). Plug-and-play med stag, unibolter og 150mm aluminium girstag inkludert.GP ASG sensor er en direkte plug-and-play OEM quickshifter/blipper (eller bare quickshifter) erstatning for moderne Superbikes eller gatesyklermed med analog 0-5V tilkobling til ECU.
GP ASG Superbike sensoren gir en forbedret giring og en super distinkt og smidig girfølelse likt MotoGP og WSBK systemer.
Teknologien i sensoren er uten bevedelige deler og er mye mer pålitelig enn fjærbelastede OEM sensoren, samt at den er vanntett.
ASG står for Analogue Strain Gauge / Load cell som er populære kallenavn på disse på verdensbasis.
Hovedfunksjoner:
- Strain Gauge Quickshifter / Load Cell Quickshifter sensor med teknologi rett fra MotoGP og WSB
- Detekterer både på "push" og "pull" girkoblinger, standard og race mønster
- Kun 14mm i diameter
- Automatisk kompensering for temperatur, krypstrøm og vibrasjoner
- Ingen bevegelige deler
- Meget hardfør, produsert i rustfritt stål og aluminium fra flyindustrien
- Prototyp testet under 603.000 oppgiringer med 45kg kraft ! Tilsvarer ca. 12 års racing...